مجله

فروش بطری پت دارویی

فروش بطری پت دارویی

یکی از خدمات ما فروش بطری پت دارویی می باشد. در دنیای امروز هرچه به اطراف خود نگاه می‌کنیم درصد بیشتری از ابزار و وسایل مورد نیاز و کاربردی انسان از پلاستیک تولید شده است. برای مثال به هنگام خرید موادغذایی بیشترین ظروف استفاده شده از، پلاستیک است. پلاستیک به دلایل مختلفی مانند: انعطاف پذیری، رنگ‌های متفاوت، شکسته نشدن و… در تولیدات امروز بسیار به کاربرده می‌شود. ممکن است تا به امروز اسم بطری پت را شنیده باشید.

اولین سوالی که در ذهن شما مطرح می‌شود این است که چیست و چه کاربردی دارد. بطری پت که یکی از انواع این محصولات به شمار می‌رود امروزه نقش مهمی در زندگی ما داشته است. در این مقاله که همکاران ما در مجموعه میثم دارو پلاست آن را تهیه کرده اند همراه باشید.

میثم دارو پلاست

بیشتر بخوانید: بطری دارویی

بطری پت چیست

تولید و فروش بطری پت دارویی در مجموعه مثم دارو پلاست انجام می پذیرد. بطری پت یا همان پلی اتیلن ترفتالات جزوی از ترکیبات پلیمری می‌باشد. از این بطری بیشتر در تولید آب معدنی‌ها و نوشابه‌ها و… استفاده می‌شود. یکی از تفاوت های اصلی این بطری که آن را از باقی بطری ها با مواد مختلف جدا کرده است.

سازگاری مواد اولیه آن با بدن انسان و محیط زیست است به همین دلیل است که بیشتر در بسته بندی‌های موادغذایی از این نوع پلاستیک استفاده می‌‌شود. البته این ماده در ایران بیشتر برای تولید بطری ها استفاده می‌شود اما می‌توان از آن برای ساخت انواع وسایل و ظروف استفاده کرد.

تولید بطری پت به دلایل مختلفی همچون: مقاومت بالا، مقاوم در برابر شکستگی، مقاوم در برابر نفوذ گرما، جلوگیری از نفوذ گازها و…. روز به روز در حال افزایش است. البته قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به شیشه و فلز در روند این افزایش بی تاثیر نبوده است.

یکی از مشکلاتی که ذهن بشر را به خود درگیر کرده بازیافت شدن دیر این محصول است. این محصول با اینکه وزن بسیار پایینی دارد دارای حجم زیادی است و تجزیه آن حدود 300 سال زمان می‌برد.

مراحل بازیافت بطری پت

بازیافت برای اقتصاد و محیط زیست مفید است و انجام آن آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یاد داشته باشید پس از اتمام کار، چیزها را در سطل های مناسب بیندازید.
در مراحل بازیافت ابتدا، بطری ها باید از خانه ها، مشاغل و سایر سایت ها جمع آوری شوند. سپس، هر بطری پلاستیکی باید از فلز، شیشه و سایر چیزهایی که مردم در سطل های بازیافت قرار می دهند جدا شود. بطری های پلاستیکی نیز بر اساس نوع پلاستیکی که از آن ساخته شده اند طبقه بندی می شوند. سپس بطری‌ها تمیز می‌شوند و هر گونه مواد غذایی، مایع یا مواد شیمیایی باقی‌مانده را از بین می‌برند.

مراحل بازیافت بطری پت

بیشتر بخوانید: بطری سم

مراحل تولید بطری پت

تولید پت و تبدیل آن به بطری پت دو مرحله را شامل می‌شود:

1) در مرحله اول ماده پت ابتدا با قالب های پلاستیکی و دستگاه های تزریق پلاستیک به بطری های کوچک مانند لوله‌های آزمایشگاهی تبدیل می‌شود. تنها تفاوت آنها با لوله‌های آزمایشگاهی جنس آنها است. به این ماده تولید شده پریفور گفته می‌شود.

2) در مرحله دوم که شکل بطری اصلی ساخته می‌شود پرفورم تولید شده در مرحله قبلی را گرم کرده و می‌کشند که این کار با باد گرم دستگاه بادکن پت انجام می‌شود. سرعت این دستگاها بسیار بالا است.

مزایا و معایب بطری پت

مراحل ساخت بطری پت دارای مزایا و معایبی هستند که هر محصولی از این موضوع جدا نیست.

مزایای بطری پت

1) باز و بسته شدن راحت درب بطری

2) قیمت ارزان و مقرون به صرفه

3) تبدیل مواد به مواد دیگر

4) صرفه جویی منابع پتروشیمی به دلیل تولید موادی دیگر از بطری های پتژ

5) تولید کمتر گازهای گلخانه‌ای

6)  به دلیل استفاده نشدن از فلزات در تولید آنها دارای نشان استاندارد سازمان غذا و دارو هستند

7) تولید ان از مواد اکسید آنتیمو که خالی از فلز است

معایب بطری پت

1) غیر قابل استفاده برای نوشیدنی هایی که دارای اسید هستند مانند: آبغوره، سرکه  و آبلیمو. به دلیل اینکه از انتی اکسیدان برخوردار هستند اسید موجود در آنها باعث می‌شود مواد اولیه بطری از آن خارج شود.

2) تجدید ناپذیر

3) دارای مواد نفتی

مزایا و معایب بطری پت

نکات مهم هنگام خرید و فروش بطری پت

در هنگام خرید و فروش بطری پت، ضروری است آن محصول دارای نکاتی مانند: قدرت و مقاومت محصول، شفافیت رنگ آن، طرح و حجم بطری و…. باشد. این بطری ها به دلیل حجم زیادی که دارند. در بازار جهانی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی به کار گرفته می‌شود. این بطری از انواع مختلفی تشکیل شده است که شما هنگام خرید و فروش خود باید به شکل و طرح آن دقت کنید. زیرا امروزه طرح و ظاهر یک کالا و وسیله نشان از کیفیت آن دارد. فروش بطری پت دارویی

از انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بطری پت طرح مانیا

بطری پت طرح لیندا

پت طرح کتابی

بطری پت طرح آناناسی

بطری پت طرح الماس

مطلب پیشنهادی: برنامه نویسی دستگاه فرز cnc

البته باید توجه داشته باشید که این بطری ها در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند که باید مناسب نیاز خود آن را خریداری کنید:

بطری دهانه 28

بطری دهانه 70

پت دهانه 20

پت دهانه 120

بطری پت دهانه 38

و…

چه صنایعی از بطری پت استفاده می کنند

نساجی: در صنعت نساجی این ماده با نام پلی استر معرفی می‌شود. البته در گذشته دور نوعی پت در صنعت پوشاک استفاده می‌شده که در حال حاضر متوقف شده است.

صنایع موادغذایی و بسته بندی: در صنعت موادغذایی و بسته بندی این ماده با نام پت و یا رزین معرفی می‌شود. در این صنعت از این پلیمر برای تولید بسته بندی انواع: بطری‌ها، نوشیدنی، شامپوها، روغنها و…استفاده می‌شود. فروش بطری پت دارویی

مطلب پیشنهادی: دستگاه تولید بطری پلی اتیلن

چه صنایعی از بطری پت استفاده می کنند

نتیجه گیری

آموختید که انواع مواد بسته بندی پلاستیکی اطرافتان به خصوص در صنعت غذایی از پت استفاده شده است. این ماده با خصوصیات زیادی که دارد در آینده به تولید بیشتری خواهد رسید. تولیدکنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می‌کنند و در زمینه فروش بطری پت در رنگ ها و طرح های مختلف با رقیبان خود به رقابت برخواستند.

این بطری به دو نوع تک و عمده به فروش می‌رسند. که با توجه به خواسته و نیاز مشتری این تعداد متفاوت است. البته این محصول مانند محصول های دیگر اگر به عنوان تعداد عمده برای مشتری تولید شود. از قیمت پایین تری برخوردار است. فروش بطری پت دارویی

در مورد خدمات cnc سه محور در تهران که یکی دیگر از خدمات ما می باشد بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *