خدمات CNC چهار محور که توسط مجموعه ی میثم دارو پلاست ارائه می گردد؛ شامل چندین بخش می باشد. اگر cnc چهار محور را به عنوان یک مجموعه در نظر بگیریم. این مجموعه شامل یک دستگاه فرز چهار محور همزمان و یک دستگاه فرز چهار محور غیر همزمان (سه و نیم محور) است. همزمان بودن و غیر همزمان بودن محور چهارم، بدین منظور است. که محور چهارم به صورت همزمان عمل می کند.

این همزمانی موجب می شود که ماشینکاری قطعات پیچیده از جمله ماردون آسان گردد. کنترلر هر دو دستگاه از دقت بالایی برخورد دار می باشد. در واقع هایدن هاید می باشد. تمامی قسمت هایcnc چهار محور دقت بالایی دارد. با استفاده از این دستگاه می توان ادعا کرد. که تمامی خدمات CNC چهار محور به خوبی انجام می گیرد.

میثم دارو پلاست

 

cnc چهار محور دارای سه محور به نام محور x , y, z است که به طور همزمان دور محور چهارم می چرخند. خدمات cnc چهار محور این قابلیت را دارد که برو روی انواع ماردون ساده و شیب دار و هم‌چنین قالب‌های صنعتی ماشینکاری انجام دهد. قطعاتی که به وسیله خدمات cnc چهار محور ماشین کاری می‌شوند. شیرآلات برنجی چشمی دار هستند.

این شیرآلات با فیکسچر خاصی طراحی شده اند که تمامی مراحل با یک‌بار بسته شدن فیکسچر، انجام می‌گیرد. من جمله خدمات cnc چهار محور. ماشین کاری بر روی قالب هایی مانند سبه و ماتریس، تزریق پلاستیک و ریژه و ماهیچه است.

آشنایی با دستگاه cnc چهار محور

صنایع زیادی هستند که برای انجام کار های خود و تولید قطعات مورد نیازشان باید از دستگاه های مختلف استفاده کنند. دستگاه سی ان سی جزو یکی از وسایل کاربردی و ضروری در صنعت می باشد. این دستگاه در مدل های مختلف و سایز های مختلف موجود می باشد.فرز CNC چهار محور یکی از دستگاه هایی است که مورد نیاز طیف وسیعی از صنایع می باشد.

به کمک این دستگاه می توان قطعاتی را با انازه های دقیق تولید کرد. البته دستگاه cnc چهار محور کمک می کند که این قطعات با سرعت بالا تولید گردد. این دستگاه در تولید قطعات چوبی و فلزی کاربرد دارد.

یکی از خدمات cnc چهار محور، ساخت قطعات و طراحی و تولید قطعات با بالاترین سرعت و دقیق ترین اندازه ها می باشد. خدمات cnc چهار محور به صورت ویژه در مجموعه ی ما انجام می گیرد. و این تضمین وجود دارد.

که این خدمات به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. خدمات cnc چهار محور در شرکت های مختلفی انجام می گیرد. و این موضوع دغدغه بزرگی را حل کرده است. زیرا این شرکت ها من جمله شرکت ما، خدمات cnc چهار محور که شامل ساخت. انواع قطعات و طراحی و تولید آن ها می باشد. به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

سی ان سی روی چوب

با توجه به این که خدمات cnc چهار محور، به دقت بالایی نیاز دارد. هر شرکتی نمی تواند برای انجام خدمات cnc چهار محور به شما کمک کند. در ادامه ویژگی هایی که یک شرکت ارائه دهنده خدمات سی ان سی 4 محور باید دارا باشد را، بیان خواهیم کرد.

شرکت میثم دارو پلاست بهترین ارائه دهنده خدمات قالب سازی پلاستیک است.

خدمات cnc چهار محور شامل چه مواردی است

لازم به ذکر است که دستگاه فرز سی ان سی به صورت چند محور در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها بر پایه چند محور عمودی انجام می گیرد. شرکت ها برای ساخت طرح و ماکت ها ملزم به استفاده از خدمات فرز cnc هستند. بسته به کار خود و نیازی که دارند، می توانند از انواع مختلف آن استفاده کنند. افراد با استفاده از فرز cnc و خدمات cnc می توانند طرح های پیچیده ای را روی قطعات پیاده سازی کنند. هم چنین این امکان وجود دارد که قبل از اجرای عملیات، شبیه سازی انجام گیرد.

ویژگی هایی که یک شرکت ارائه دهنده خدمات cnc چهار محور باید داشته باشد. دقت عمل بالا و سرعت عمل بالا است. شرکت باید از نیروهای مجرب برای برای تولید و طراحی قطعات استفاده کند.

برای انجام تمامی خدمات فرز cnc چهار محوره، شرکت ما بهترین گزینه پیش رو خواهد بود. استفاده از تجربیات به روز و دانش جدید و داشتن ماشین آلات تخصصی. موجب شده تا پیچیده ترین قطعات و قالب ها و طرح ها تولید و ساخته شود.

خدمات فرز سی ان سی چهار محور

میزان محبوبیت خدمات CNC چهار محور

دستگاه سی ان سی چهار محور خدمات مختلفی را ارائه می دهد. نحوه کار این دستگاه طوری بوده که از آن به عنوان دستگاه اصلی استفاده می گردد. دلایلی مانند نرخ بهره وری بالا، عملکرد ساده، دقت بسیار بالا، تنظیمات و آماده سازی آسان آن موجب شده تا به خدمات CNC چهار محوره توجه ویژه ای شود.

در دستگاه فرز سی ان سی چهار محوره از برنامه ها و نرم افزارهایی استفاده شده که بکارگیری نیروی انسانی به حداقل میزان ممکن برسد. هم چنین زمان ماشین کاری و تولید قطعات نیز به حداقل میزان ممکن می رسد. استفاده از یک سیسام پیشرفته در این دستگاه موجب شده تا اطلاعات کنترلی به حداقل میزان ممکن برسد.

در این دستگاه تمامی محور های مختلف عملکرد بالایی دارند و می توان قطعات بالایی را تولید کرد. بنابراین دستگاه فرز CNC چهار محور در صنایع کاربرد زیادی دارد. این دستگاه قطعاتی را تولید می کند که هم به لحاظ سرعت عملکرد بالایی دارند و هم به لحاظ کیفیت. برتری زیادی نسبت به دستگاه پرینتر سه بعدی دارند. با توجه به این ویژگی های ذکر شده، تمامی خدمات CNC چهار محور به خوبی انجام می گیرد. لازم به ذکر است که هزینه خدمات CNC چهار محور نسبت به دستگاه های دیگر پایین تر خواهد بود.

میزان محبوبیت خدمات CNC چهار محور

از CNC در چه صنایعی استفاده می شود

حوزه های صنعتی که برای انجام کار خود به برش های سه بعدی پیچیده نیاز دارند. می توانند از این دستگاه فرز CNC استفاده کنند. صنایع نظامی. حوزه های پزشکی و صنعت تولید قطعات الکترونیکی به این دستگاه نیاز دارند.

خدمات CNC چهار محور به گونه ایست که برای کارگاه های خانگی و کارگاه های کوچک، کاربرد ندارد. چرا که فرز CNC چهار محور یک دستگاه پیشرفته است. که استفاده از آن در مکان های کوچک توجیه اقتصادی خوبی ندارد. برای این منظور می توان نمونه های کوچک تر و ارزان تری از محصول را در بازار پیدا کرد.

سی ان سی دستگاهی است که با استفاده از بازوهای حرکتی با محور x, y با دستور کامپیوتری کار می کند. سی ان سی انواع مختلفی دارد. دستگاه سی ان سی 3 محوره، cnc چهار محور و پنج محور از انواع دستگاه فرز سی ان سی هستند. هر کدام از این دستگاه ها در صنعت خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت میثم دارو پلاست توانایی ارائه خدمات CNC چهار محور به صورت ساعتی و پروژه ای را به قطعه سازان و قالب سازان گرامی دارد.

خدمات cnc چهار محور پیشرفته

دستگاه فرز سی ان سی 5 محوره نسبت به دستگاه فرز سی ان سی چهار محور برتری دارد اما به دلیل این‌که خدمات cnc چهار محور پیشرفته تر بوده و قابلیت های خاصی در این دستگاه وجود دارد، از فرز سی ان سی 4 محوره به عنوان دستگاه اصلی در کارگاه ها استفاده می‌شود. از جمله خدمات cnc چهار محور پیشرفته تولید قطعات با کیفیت بالا در حوزه های صنعتی می‌باشد.

خدمات cnc چهار محور پیشرفته

در حوزه هایی که برش سه بعدی پیچیده نیاز دارند و لازم است دقت عمل بالایی در تولید این قطعات صورت بگیرد. به طور کلی دستگاه cnc چهار محور به دلیل دقت بالایی که در تولید قطعات دارد و هم‌چنین پوشش دادن محورهای متفاوت، بیشتر در صنایع تولیدی و قطعه سازی به کار می‌رود.

سرعت عملکرد بالا، کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه آن نسبت به دستگاه های 5 محور و 6 محور موجب شده تا از این دستگاه بیشتر استفاده شود. تولید قطعات الکترونیکی در صنعت قطعه سازی، صنایع نظامی، حوزه پزشکی و موارد دیگر من جمله خدمات cnc چهار محور پیشرفته است. دستگاه فرز cnc چهار محور برای کارگاه خانگی و کارگاه کوچک گزینه مناسبی نیست.

چرا که این دستگاه پیشرفته و حرفه ای بوده و در حوزه های سبک‌تر به لحاظ اقتصادی مناسب نیست. ویژگی‌های برتر این دستگاه مانند نرخ بهره وری بالا، عملکرد ساده، دقت بالا در فرزکاری موجب شده تا خدمات cnc چهار محور کیفیت بالایی را در خروجی داشته باشند و این دستگاه به عنوان محبوب‌ترین دستگاه فرز شناخته شود.

همچنین جهت تهیه و خرید بطری پت به لینک درج شده مراجعه نمایید.

ضایعات فرز CNC

هدف استفاده از این دستگاه این است که ضایعات فرز cnc نسبت به سایر دستگاه ها کمتر است. مثلا از جمله خدمات cnc چهار محور که تولید قطعات الکترونیکی است، در نهایت خروجی دستگاه ضایعات کمتری خواهد بود. در صنایع متفاوتی از فرز cnc استفاده می‌گردد. مانند صنعت آینه کار به منظور کاهش ضایعات، کاهش زمان و تولید اشکال پیچیده.

در واقع یکی از مزایای خدمات cnc چهار محور این است که ضایعات فرز cnc خیلی کمتر است. و در مقابل دقت بالایی هم در کار وجود دارد. دستگاه فرز سی ان سی چهار محوره خدمات دیگری هم دارد. که از آن می‌توان برای تولید جواهرات و زیورآلات زینتی استفاده کرد.

ضایعات فرز CNC

از آنجایی که حوزه تولید جواهر و طلا کار دشوار و پیچیده ای است برای تولید قطعات نیاز به دستگاه دقیقی مانند این دستگاه است. و از آن‌جایی که طلا و جواهرات ارزش مالی و مادی بالایی دارند، لازم است که ضایعات کمتری تولید شود. ضایعات فرز cnc  کمتر بوده و گزینه مناسبی برای این کار خواهد بود. البته لازم به ذکر است که در کارگاه جواهرسازی نیازی به دستگاه بزرگ نیست و یک دستگاه کوچک و رومیزی هم کار راه انداز خواهد بود.

تمامی دستگاه های فرز سی ان سی در تولید ضایعات کم، مشابه هستند. و یکی از تفاوت هایی که بین خدمات cnc چهار محور و خدمات cnc سه محور وجود دارد. تفاوت در تولید، ضایعات، دسترسی پذیری مواد، مقیاس و سایز قطعات است.

بنابر استفاده ای که دارند. تولید ضایعات آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. اما وجه اشتراک بین تمامی دستگاه ها این است. که ضایعات فرز cnc من جمله فرز سی ان سی 4 محوره کمتر است. پس با این حساب خدمات cnc چهار محور به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سفارش خدمات cnc چهار محور از میثم داروپلاست

ما همیشه در صنعت پردازش آلومینیوم پیشرو هستیم و طیف کاملی از خدمات پردازش آلومینیوم را به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما به شدت با سفارش خدمات cnc چهار محور مشتریان همکاری می کنیم، به موقع پاسخ می دهیم و بهترین جهت تولید را پیشنهاد می کنیم.

همچنین می توانیم به مشتریان در توسعه و تولید محصولات جدید سفارش شده کمک کنیم. سفارش خدماتcnc  چهار محور که از نظر فناوری پیشرفته‌تر شده است، به ما توانایی جدید داده است تا سفارش ماشینکاری پیچیده‌تر شما را در هر کجای دنیا انجام دهیم. سال‌ها است که مجموعه میثم داروپلاست ماشین‌کاری راحت، دقیق و سریع را با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان زیادی برای مشتریان در صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

سفارش cnc چهار محور

کارکنان ما به عنوان متخصصان با تجربه، با کمک ماشینکاری دقیق، می توانند به نتایج عالی دست یابند که می تواند کیفیت، عملکرد و عمر مفید قطعات شما را افزایش دهد. شما می توانید با سفارش خدمات cnc چهار محور، دقت ماشینکاری بهتری نسبت به همیشه داشته باشید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
قابلیت اطمینان قطعات ما ویژگی دیگری را در کاهش تعمیر و نگهداری و خرابی های برنامه ریزی نشده دارد.

قیمت فرز cnc چهار محور

پیدا کردن یک تولید کننده فرزcnc  چهار محور، قابل اعتماد و مقرون به صرفه به عنوان یک شراکت طولانی مدت که محصولات و خدمات با کیفیت و بادوام را برای گسترش تجارت در اختیار شما قرار ‌دهد بسیار مهم است. با توجه به عناصر مرتبط، زمان تولید و هزینه مواد، قیمت فرز cnc چهار محور را تعیین می کند، قبل از اینکه یک شرکت ماشینکاری cnc پیدا کنید. می توانید عوامل موثر بر قیمت فرز cnc چهار محور را بررسی کنید.

به منظور ارائه خدمات مقرون به صرفه و محصولات با کیفیت، مهندسان ما پس از دریافت پروژه، طرح شما را بررسی می کنند و سپس مقرون به صرفه ترین راه حل تولید را به شما معرفی می‌کنند. از عوامل موثر بر قیمت فرز cnc چهار محور:

1) کمیت

2) مواد

3) تجهیزات

4) طراحی و هندسه

5) روند اضافی در تولید

6) دقت و تحمل

7) هزینه نیرو انسانی

علاوه بر این موارد، مهارت فرز cnc چهار محور، فرکانس‌های اجرا، معیارهای بازرسی، مالیات‌ها، محیط‌زیست، مقررات و عوامل دیگر بر هزینه cnc تأثیر خواهند داشت. انواع مختلفی از ماشین های فرز موجود است که برای انواع کاربردهای ماشینکاری مناسب هستند. فراتر از طبقه بندی صرفا بر اساس پیکربندی ماشین یا تعداد محورهای حرکت آنها طبقه بندی می شوند.

روش کاهش هزینه فرز cnc چهار محور

پس از شناخت عوامل موثر بر هزینه فرز cnc چهار محور، روش‌های کاهش و به حداقل رساندن قیمت باید بر اساس این حوزه‌ها باشد:

  1. طراحی و هندسه.
    – از حفره های عمیق اجتناب کنید
    – سوراخ های ضربه خورده را بهینه کنید
  2. مدارا
    – تمام اعشار غیر ضروری را از طرح خود حذف کنید
    – استفاده از تلورانس تنگ را کاهش دهید

       3-ابزار
– از اندازه های مته استاندارد استفاده کنید (اندازه مته و نمودار اندازه ضربه را بررسی کنید)

  1. دیگران
    – سفارشات با مقادیر بیشتر را انتخاب کنید
    – انتخاب مکان اقتصادی تر

 

 سی ان سی چهار محور روی چوب

نتیجه گیری

گران‌ترین ماشین‌های cnc،  cnc‌های روباتیک ۶ محوره و ۵ محوره هستند که در ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته استفاده می‌شوند و بیش از میلیون‌ها دلار هزینه دارند  این مقاله به شما کمک می‌کند بسته به هزینه دستگاه cnc یک دستگاه cnc چهار محور مقرون به صرفه را انتخاب کنید. به طور کلی، به دلیل طراحی، ابعاد و الزامات خاص، قطعات پیچیده نیاز به توجه بیشتری در طول فرآیند خدمات cnc چهار محور دارند.

هرچه طراحی ساده‌تر باشد، ساخت آن آسان‌تر و هزینه‌های غیرمستقیم ارزان‌تر است. ماشینکاری cnc یک روش ساخت موثر برای تولید قطعات و نمونه سازی است. اگر جزئیات کلیدی طراحی و قابلیت های پردازش به خوبی متعادل نباشند، ممکن است مقرون به صرفه بودن از بین برود.