مجله

بطری پت ارزان قیمت

بطری‌ها ظروفی استوانه ای هستند که هر یک کاربرد و قیمت تعریف شده خود را دارند و رایجترین انواع بطری‌ها جنس پلیمری یا پت میباشد. قطعا اتفاق نظر دارید که پر فروشترین نوع بطری‌ها در بازار بطری پت های ارزان قیمت با ابعاد و کیفیت ضخامت متعدد است.

با توجه استقبال از این محصول بخاطر قیمت ارزان آن فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در شهرهای مختلف جهت مصارف خانگی جهت استفاده در مجالس مختلف، و نیز استفاده در بسته بندی‌های کارخانجات غذایی و دارویی که بیشتر نوع مصرف خوراکی دارند سروکار دارد. معمولا عمده فروشان این وسیله پرکاربرد عرضه کننده اصلی بطری پت ارزان قیمت هستند.

بطری پت ارزان قیمت پلاستیکی در انواع دسته دار، الماس، جار، رنگی و یا رینگی با نازلترین قیمت در فروشگاه‌ها و کارخانجات سازنده و عرضه مستقیم موجودند. به سبب تورم اقتصادی بالایی که در نوسان بازار حاکم است می‌خواهیم در این مقاله در خصوص شناسایی بطری پت ارزان قیمت، کیفیت قابل تحصین این محصول، کاربردها و مزایای آن در مصارف روزمره و برندهای تولیدی معتبر و مطمئن مانند برند میثم دارو پلاست صحبت نمائیم.

بتری پت ارزان (بطری)

بیشتر بخوانید: طراحی قالب پلاستیکی

آشنایی با بطری پت و انواع آن

از مجموعه مشتقات پلاستیکی پلیمری که ترکیبی از پلاستیک‌های گرمادیده است، پلی اتیلن ترفتالات که با بنام pet یا همان بطری پت شناخته می‌شود. کاربرد انواع بطری‌های پت را در ظروف مخصوص آب معدنی و نوشیدنی های گازدار و نیز انواع شوینده ها و محصولات دارویی در رنگ ها و ابعاد مختلف مشاهده می‌کنیم.

اگرچه این محصول ماده اولیه آن پلاستیک است اما تفاوت عمده آن با سایر مواد پلاستیکی دیگر سازگاری آن با بدن انسان می‌باشد. از این رو بطری‌های پت در بسته بندی کاربرد زیادی دارد؛ چرا که بوییدن، تماس، و لمس آنها هیچ آسیبی برای بدن انسان ندارد. اگرچه این نوع مشتقات پلیمیری فقط در ساخت بطری پت خلاصه نمی‌شود اما از رایج ترین شیوه استفاده آن که قابلیت دسترسی بیشتری نیز دارد استفاده در بسته بندی مواد غذایی و مصرفی خانواده‌ها می‌باشد.

حال از انواع رایجی که در بازار موجود است به چند نوع پرکابرد آن اشاره می‌نمائیم که عبارتند از بطری پت کتابی، بطری پت استوانه ای، بطری پت مایه ظرفشویی، بطری پت یک لیتری، بطری پت ادویه جات، بطری پت دارویی، بطری پت گلاب و بطری پت اسپری که هریک با توجه به سایز و ضخامت کاربرد مخصوص به خود را دارد.

آشنایی با بطری ارزان قیمت در بازار

حتما می‌دانید که قیمت اولیه موادی که از پلیمر ساخته میشوند را قیمت ارز مشخص می‌کند چرا که پلیمر از مشتقات نفتی می‌باشد. از این رو افزایش و یا کاهش ارز بطور غیر مستقیم در نوسان قیمت بطری پت نیز اثر دارد. با توجه به این موضوع برخی از شرکت های تولید کننده بطری پت ملزم هستند که قیمت کالای خود را بطور روزانه اعلام نمایند.

اما مسلما آسان ترین راه دستیابی به ارزان ترین قیمت هر محصول ارتباط مستقیم با کارخانه و شرکت تولیید کننده و خرید بیواسطه است. بطریهای پت خود بخاطر نوع ساختار بافت پلاستیکی و پلی مری که دارند قیمت مناسب و ارزانی دارند. همچنین زمانی که با حجم زیاد سفارش داده شوند از قیمت آن بصورت کل فروشی کاسته می‌شود.

مطالب پیشنهادی: فروش بطری پت در غرب تهران

بطری پت ارزان قیمت

لازم است بازار اصلی شهرهای تولید کننده این محصول را خوب بشناسیم و تمامی این عوامل به ما کمک میکنند تا بطری پت ارزان قیمت خریداری کنیم. ازجمله روش های آسان از طریق خرید اینترنتی این کالا می‌باشد. که از لحاظ صرف زمان نیز زودتر صورت میپذیرد. یک نکته دیگر درباره خرید بطری پت ها این است که قیمت درب آن نیز با توجه به تنوع درب بطری متفاوت است.

مزیت استفاده از بطری ارزان در بهینه سازی مصرف

همانطور که همه ما کم و بیش بطور روزانه در حال استفاده از انواع و اقسام بطری پت هستیم تا حدودی مزایای این محصول صنعتی را درک کرده‌ایم. از جمله مهمترین مزیت این کالا به قیمت ارزان آن در زمان خرید بر میگردد و همچنین به سرمایه اولیه تولید و روند بازیافت مجدد آن اشاره دارد.
در خصوص مزایای بطری پت ساده‌ترین مزیت آن درب آن است که خیلی ساده و به راحتی باز و بسته میشود. در مقایسه با بطری‌های شیشه‌ای، بطری پت قیمت بسیار ارزان تری دارد. بطری‌های پت از نظر بازیافت نیز بسیار راحتتر تجزیه میشوند بطوری که اگر در مدت زمان 2 سال زیر خاک بمانند 30 درصدشان تخریب می‌شود.

پروسه بازیافت این مواد پتروشیمی موجب صرفه جویی در مصرف آن در مقایسه با تولید اولیه آن می‌باشد و شاید کمتر موادی را بتوان یافت که تا این حد خاصیت بازیافتی راحتی در کارگاه ها داشته باشد. حتی سازمان بهداشت و محیط زیست پس از بررسی تایید نموده که در مراحل بازیافت بطری‌های پت گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید می‌شود. در نتیجه این موضوع تبدیل به یک مصرف بهینه و ارزان قیمت نسب به سایر محصولات مشابه خود می‌باشد.

مطالب پیشنهادی: مزایای استفاده از بطری پلی اتیلن

بتری پت ارزان

ظروف بسته بندی و بطری پت با معرفی یک برند مطمئن

تمامی لوازم پرکاربرد در زندگی علاوه بر اهیمت کاربردی که دربرطرف کنندگی نیاز افراد دارند از متدها و انواع مختلف در قالب زیبایی و تنوع رنگ و مدل و کیفیت نیز پیروی می‌نمایند. در صنایع مخصوص به آشپزخانه وصنعت بسته بندی مواد خوراکی نیز این مسئله حاکم است.

در ظروف بسته بندی و بطری پت کارخانجات تولیید کننده در کنار تنوع در ابعاد و شکال و رنگ وارد مسئله رقابت در قیمت ارزان نیز هستند. از جمله این شرکتها که در حمایت از حقوق مصرف کننده خواستار عرضه بطری پت ارزان قیمت به بازار بوده شرکت میثم دارو پلاست می‌باشد که به وفور مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصول را با بهترین و ارزان ترین قیمت وارد بازار مصارف خانگی نموده است.

آنچه شرکت میثم دارو پلاست را طی سال‌های اخیر به یک برند مطمئن تبدیل نموده است علاوه بر قیمت ارزان، خلاقیت او در طرح و رنگ و ابعاد ظروف و بطری‌های پت است. این شرکت معتبر در اوج شکوفایی خود در اوایل دهه نود توانسته دریافت پروانه بهره برداری و ساخت از معاونت غذا و دارو را از آن خود نماید و توجه بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارو… را جلب نماید.

بیشتر بخوانید: خدمات تراشکاری cnc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *