مجله

انواع بطری پت

بطری پت محصولی پرکابرد است که برای بسته بندی مایعات مختلف و مواد غذایی، بهداشتی و دارویی از آن استفاده می شود. انواع بطری پت مختلفی دارد و هرکدام از آن می توانند. برای بسته بندی ماده خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. انواع بطری  جایگزین مناسبی برای استفاده به جای بطری های شیشه ای و فلزی هستند. در ادامه با بطری پت و بطری پت آشنا خواهیم شد. توضیحاتی را در مورد تولید انواع بطری پت مطرح خواهیم کرد.

قبل از هر چیزی بهتر است به صورت کامل بطری پت را بشناسید. بطری پت در دسته ی پلیمر ها قرار گرفته و وابسته به خانواده ی پلی استر ها می باشد.

مواد تولید PET عبارتند از: ترفتالیک اسید خالص و اتیلن گلایکول که هر دوی این ها از مواد خام نفتی مشتق می شوند.

شرکت میثم داروپلاست

بطری پت پرکاربردترین نوع پلیمر ترموپلاستیک در سراسر دنیاست. این پلیمر در صنایع مختلف با نام تجاری پلی استر شناخته می شود. انواع بطری را با ظاهر و شکل شفاف و پلاستیکی آن می شناسند. کاربردهای مختلفی را می توان برای انواع بطری پت نام برد. اما به صورت جدا، پت ها در صنایع مختلفی مانند نساجی برای تولید پوشاک. مانع رطوبتی در صنایع بسته بندی و …. استفاده می شود. ترکیب پت با مواد دیگری مانند فیبر شیشه موجب می شود. که مقاوت آن ها افزایش پیدا کند.

انواع بطری PET

انواع بطری پت

بطری پت کتابی

پت دارویی

پت استوانه ای

انواع بطری پت مایع ظرف شویی

بطری پت 5لیتری

بطری پت یک لیتری

پت ادویه

بطری پت گلاب

هر کدام از  بطری پت از پلی اتیلن ترفتالات یکی از مشتقات پلیمری (گرما-پلاستیک) می باشد.

بطری پت کتابی برای استفاده در بسته بندی آب های معدنی و یا نوشیدنی ها (نوشیدنی های گازدار و غیرگازدار) تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بیشتر بخوانید: درب بطری

 

تفاوت بطری پت کتابی

بطری پت کتابی تفاوت عمده ای با سایر بطری ها دارد. این بطری سازگاری کاملی با بدن انسان داشته و ضرر زیادی به بدن وارد نمی کند. هم چنین بوییدن و لمس این بطری برای انسان هیچ ضرری ندارد. همین کم ضرر بودن و سازگاری موجب شده تا به وفور از این بطری استفاده شود.

بیشترین نوع تولید بطری پت، بطری پت برای بسته بندی آب معدنی و آشامیدنی می باشد. چرا که هم مضر نیستند و هم مقاومت بالایی دارند. این بطری ها در برابر دما و شکستگی، نفوذ گاز مقاومت خوبی دارند. مزیت دیگری که بطری پت دارد، سبک وزن بودن آن ها می باشد.

تفاوت بطری پت کتابی

لازم به ذکر است که تمامی مزایایی که برای بطری پت کتابی بیان کردیم. برای انواع بطر پت صدق می کند. انواع بطری پت تولید شده در میثم دارو پلاست، کم ضرر. سازگار، سبک و ارزان هستند.

مزیت دیگری که شامل حال انواع بطری pet می شود، ارزان قیمت بودن آن است. این بطری نسبت به سایر وسایل بسته بندی مانند فلز و شیشه، ارزان تر هستند.

تنها ایرادی که برای انواع بطری پت می توان وارد کرد، بحث حجم و تجزیه ناپذیری آن می باشد. تجزیه بطری پت سالیان سال طول می کشد.

برای بسته بندی مواد غذایی از پت استفاده زیادی می شود. این پلیمر بهترین ماده در حال حاضر است. که می توان از آن برای تولید انواع بطری ها نوشابه ها، نوشیدنی ها، بسته بندی برای روغن ها، بسته بندی برای مواد و وسایل بهداشتی و دارویی و آرایشی استفاده کرد.

بطری پت دارویی

بطری پت دارویی نیز مانند بطری پت آب معدنی بوده و از مزایای مشترکی برخوردار هستند. پت دارویی، باعث می شود که حمل دارو آسان تر شود. چرا که وزن سبک تر بوده و هم چنین شکستنی درکار نیست. دارویی در برابر شکستگی و اسیب دیدگی مقاوم است. از محتویات دارویی نگهداری می کند. مجموعه میثم دارو پلاست در زمینه قالب سازی پلاستیک نیز فعالیت دارد برای اطلاع از هزینه قالب سازی پلاستیک با مشاورین ما تماس بگیرید.

بطری پت استوانه ای

این محصول نیز کاربردهای مختلفی دارد. با توجه به شکل ظاهری که دارد. صنایع به خصوصی از آن استفاده می کنند. وجه تشابهی که بین این محصول و سایر بطری پت ها وجود دارد. مزایای آن ها می باشد. مزایایی مانند مضر نبودن. سازگار بودن و سبک بودن.

پت مایع ظرف شوییو بطری پت 5لیتری و پت یک لیتری نیز مزایای مشترکی دارند.

مطلب پیشننهادی: مهمترین نکات در خرید دستگاه cnc آکبند

مزایای استفاده و معایب استفاده از انواع بطری پت

مزایای استفاده و معایب استفاده از انواع بطری های پت

باز و بسته شدن درب بطری پت آسان است

قیمت ارزان

مورد تایید سازمان غذا و دارو.

عدم استفاده از مواد سمی و فلزات سنگین به عنوان کاتالیزور

عدم استفاده از مواد غیر فلزی.

خطر کمتر

سلامت مصرف کننده تضمین است.

تولید در حجم بالا

همانطور که گفتیم تنها عیب آن ها نیز در تجزیه طولانی مدت است.

قیمت بطری پت

برای تعیین قیمت انواع پلی اتیلن، فاکتور های مختلفی دخیل هستند. قیمت عمده بطری پت و نمونه های مختلف آن نسبت به بطری های شیشه ای و فلزی ارزان تر است. تفاوت قیمت بطری پت با سایر نمونه به قدری مشهود است که کارخانجات و شرکت هایی که برای بسته بندی به بطری نیاز دارند. ترجیح می دهند از انواع بطری پت استفاده کنند. و هم چنین بسیاری از کارخانه های دیگر نیز به دنبال جایگزین کردن این بطری ها با نمونه های قبلی هستند.

شما می توانید انواع بطری پت را به صورت تک و عمده از مجموعه میثم دارو پلاست خریداری کنید. انواع بطری پت با توجه به سفارش مشتری تولید می شود. قیمت انواع بطری پت نیز با توجه به تعداد و نوع محصول مختلف خواهد بود. سفارش عمده بطری پت در حجم بالا. تفاوت قیمت زیادی را برای مشتری شامل می شود.

قیمت انواع بطری پت

مجموعه میثم دارو پلاست با استفاده از بهترین دستگاه ها و بهترین و درجه یک ترین مواد. در زمینه تولید بطری پت کوشا بوده و با توجه به نیاز روز افزون. تولید و استفاده از بطری پت افزایش پیدا کرده است.

انواع بطری پت را می توانید در شکل دلخواه. رنگ بندی و تعداد مورد نیاز به مجموعه میثم دارو پلاست سفارش دهید. در ضمن می توانید قبل از سفارش با کارشناسان ما نیز در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

بخ مطالعه ادامه دهید: آشنایی صفر تا صد با قالبسازی پلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *